Welcome to Star Citizen - официальный сайт русскоязычного сообщества

Привет, пилот!

Тебя приветствует космическая станция русскоязычного сообщества Star Citizen. Здесь ты можешь найти ответы на все свои вопросы, ознакомиться с последними новостями игровой вселенной, узнать секреты из многочисленных гайдов и обзоров. Если же ты захочешь поблагодарить авторов, задать вопрос или высказать свое мнение, то тебе придется пройти процедуру регистрации, которая не отнимет у тебя много времени.

Монгол

Alpha 2.6.2 PTU Status

Опубликовано:

Спасибо за хорошую новость! А нигде чейнджлог посмотреть нельзя? Хотя бы основные изменения.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано: (изменено)

41 minutes ago, Kvarz said:

А нигде чейнджлог посмотреть нельзя? Хотя бы основные изменения.

 RSI и Гугл пока молчат.

--

Вот, немножко:

Quote

2.6.2 OVERVIEW

The following lists and charts show our progress towards releasing 2.6.2, with all remaining major tasks listed. 

Tasks are either feature complete, or have an ETA for completion. 

Some tasks may require further QA, bug-fixing and iteration.

Tasks that delay beyond our target dates might cause the release of 2.6.2 to be delayed, or might be excluded from 2.6.2 if appropriate to maintain the release date target.

2.6.2 work is separated into Subsections: Star Marine, Network, UI, and Gamecode

2.6.2 is intended to be a further bugfixing/polish patch with the main aim of improving the player experience, and building upon the foundations for features we introduced in 2.6.0, and built upon in 2.6.1. What we have represented in the schedule below are the smaller improvements to improve the player experience, such as the hopeful inclusion of the Multiplayer Mega Map, support for non 16:9 screen resolutions, fixes for the Arena Commander and Star Marine lobbies, along with general bugfixing from other teams.

We were aiming to have the first version of 2.6.2 published to the Evocati group today, but unfortunately we still have some unforeseen bugs with the Multiplayer Mega Map. The fixes are proving to be more in-depth and complex than initially thought, but the network team is working on these as their main priority, so we can push to the Evocati as soon as we’re able.

 

Upcoming

2.6.2 is intended to be a further bugfixing/polish patch with the main aim of improving the player experience, and building upon the foundations for features we introduced in 2.6.0, and built upon in 2.6.1. What we have represented in the schedule below are the smaller improvements to improve the player experience, such as the hopeful inclusion of the Multiplayer Mega Map, support for non 16:9 screen resolutions, fixes for the Arena Commander and Star Marine lobbies, along with general bugfixing from other teams.

Star Marine

Bugfixing

  • We are aiming to make various fixes to Level Art, Animation, Audio, Props, EVA, and Weapons to improve polish in all the Star Marine environments

Network

Serialized Variable

  • This was moved out of 2.6.1 due to the remaining bug fixing time requiring more attention than anticipated

Multiplayer Mega Map

  • This is the second part of the Mega Map feature and will work similarly to the Singleplayer modes, but is intended to reduce load times for the Multiplayer modes

UI

Bug Fixing/Front End Polish

  • The UI team have identified further bug fixes to the Main Menus and some more general gameplay bugs that they are aiming to fix

Support for Non 16:9 Resolutions

  • We are aiming to support non-16:9 screen resolutions to give users a greater visual feel based around their preferred hardware setup

Arena commander Ship Customizer Fixes

  • Based on feedback and our own internal observations, the UI team are aiming to give a smoother customization experience to players

Arena Commander/Star Marine Lobby Fixes

  • As with the above the UI team also identified fixes they would like to make in the Arena Commander lobbies

Gamecode

Bugfixing

  • The Gamecode team are aiming to make further bug fixes to the spectator and camera system, as well as looking to address the intermittent framerate drops during Vanduul swarm and issues with Arena Commander pickups

 

https://starcitizen.tools/Star_Citizen_Alpha_2.6.2

Изменено пользователем Монгол
3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

8 минут назад, Монгол сказал:

Поддержка TrackIR вернулась

Лично йа, хоть и не пользуюсь тракЫром, категорически ЗА! ))
Да здраствуют пелоты, вращающщие котелком! )))

Vz2W6zd.gif

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

23 часа назад, Монгол сказал:

В 2.6.2 будет Buccaneer

Ну вот блин только что в счастливом часе сказали что новых кораблей в 2.6.2 не будет, но пусть лучше так и дальше в заблуждение вводят)))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

21 час назад, sergeydv сказал:

Ну вот блин только что в счастливом часе сказали что новых кораблей в 2.6.2 не будет, но пусть лучше так и дальше в заблуждение вводят)))

Если дословно, то Бука же не новый! про него уже давно известно!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

Первая волна пошла:

kEsO0cb.jpg


fDJp7dJ.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

На сколько я понял, ПТУ начали выдавать волнами для всех.

Скрытый текст

Star Citizen Patch 2.6.2a

Welcome to Alpha PTU 2.6.2a! This patch is primarily dedicated to bug fixes, with continued focus on Star Marine and Arena Commander. We also have the implementation of Mega Map for Multiplayer Arena Commander and Star Marine along with the all-new Drake Buccaneer!

During this initial testing phase, PTU access will be restricted to a small group of players that we will expand on over time as required. Your launcher should show “2.6.2-518671” as the client version. It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Test client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Cloud Imperium Games\StarCitizen\Test.

Please review our current list of Patch 2.6.2 Known Issues, and take full advantage of our Issue Council area of the Community site to report any bugs you encounter, as well as contribute to other players submissions.

Important Issues:

No new issues!

 

Contents:

Updates and Fixes

Star Systems

Game Systems

Ships

First Person

Technical

Updates and Fixes

Star Systems:

Hangars are no longer missing their Port Modification nodes.

Fixed a number of issues where audio would go missing within the Hangars.

Game Systems:

Star Marine

Fixed an issue where using a MediPen while sprinting would cause the player to lose their weapon.

Spawn points have been adjusted in OP Station Demien.

Fixed erroneous collision found on OP Station Demien.

Social Module

Fixed an issue where players in a party could receive invites from another party.

Ships:

Herald

Fixed an issue where the throttle base moved when accelerating or decelerating in the Herald.

Fixed an issue where the player’s hands did not properly align with the controls in the Herald.

Caterpillar

Fixed an issue where collision in within the ship would push players out of the ship.

Hornet Series

Fixed an issue with the Hornet Ghost where the pilot’s seat was too far back.

Vanduul Scythe/Glaive

Fixed an issue where flares fired forwards from the Glaive.

Fixed an issue preventing the camera from panning properly around the Scythe.

Technical:

Made some tweaks to improve music transitions throughout the game.

Fixed a number of client crashes.

Fixed a number of server crashes.

 

Кидаю текст патчноута. Если кому не лень, переведите пожалуйста.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

26 минут назад, Dragon сказал:

ПТУ начали выдават

НДА распространяеццо ток на эвокатей или на первые волны тоже?

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

Только на тех, кто подписывал это NDA для доступа к эвокати тесту. На обычное ПТУ (в не зависимости от волн) разумеется никакого NDA нет.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Опубликовано:

35 минут назад, John Psi сказал:

ДА распространяеццо ток на эвокатей или на первые волны тоже?

Только на эвокати.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас